Escape
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Linkpartners
Akropolis van Athene 93155956 linkpartner worden? stuur een PB naar Admin, Phoebe of Jean-Ann.

 

 Akropolis van Athene

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Madison
Level 1
Level 1
Madison


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 03-04-11

Akropolis van Athene Empty
BerichtOnderwerp: Akropolis van Athene   Akropolis van Athene Emptydi apr 12, 2011 4:38 pm

De Akropolis van Athene is de 156 meter hoge tafelberg in de Griekse hoofdstad, oorspronkelijk door een vruchtbare vlakte omringd, op veilige en toch niet verre afstand van zee gelegen, die zich bij uitstek leende tot een nederzetting. Door de ligging is de Akropolis van kilometers ver te zien voor wie Athene nadert.

Terug naar boven Ga naar beneden
Anaïs
Level 1
Level 1
Anaïs


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 07-04-11

Akropolis van Athene Empty
BerichtOnderwerp: Re: Akropolis van Athene   Akropolis van Athene Emptydi apr 12, 2011 7:14 pm

Anaïs keek verwonderd naar de Griekse ruïnes die op de berg stonden. Ze kon oudgrieks, maar was nog nooit haar geboorteland uit geweest. Sinds dat ze Tracker was en dus uit het lab had ze al ontzettend veel van de wereld gezien. Ze hield van rondreizen, daar was ze in ieder geval achter gekomen. Ze keek haar ogen uit bij het zien van de voorwerpen die ze alleen nog maar op plaatjes in boeken had gezien. Ze wist ook vrijwel precies wat ieder voorwerp was en wat de gravures erop betekende. Ze vond het geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Akropolis van Athene
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Akropolis - Athene

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escape :: Het RPG :: Europa-
Ga naar: