Escape
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Linkpartners
Peeta Mellark T 93155956 linkpartner worden? stuur een PB naar Admin, Phoebe of Jean-Ann.

 

 Peeta Mellark T

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Peeta
Level 1
Level 1
Peeta


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

Peeta Mellark T Empty
BerichtOnderwerp: Peeta Mellark T   Peeta Mellark T Emptywo apr 06, 2011 6:46 pm

De Basis

Naam: Peeta Mellark
Roepnaam en/of Bijnaam: Peeta
Leeftijd: 18 jaar
Verjaardag: 21 Juni
M/V: M
Geloof en/of Tradities: Peeta gelooft nergens in.
Ben je een Tracker of een Ontsnapte?: Tracker-jacker >: D

Innerlijk

Karakter: Peeta is een jongen die eruit ziet alsof hij geen vlieg kwaad doet. Hij doet ook niet snel mensen kwaad die hem niets gedaan hebben, maar de Ontsnapten ruimt hij zeker uit de weg, als hij het weet. Hij is best slim en kan goed met mensen overweg, maar als hij iemand niet vertrouwt zal hij altijd op zijn hoede zijn. Meisjes interesseren hem wel, maar als er eentje vals tegen hem doet kan hij zelf ook heel vals terug doen.
Relaties: Peeta houdt van variatie, dus de ene keer een ons, de andere keer een lange relatie. Hij valt alleen op meisjes.
Zwakke punten: Zijn “kinderlijkheid” en zijn schenen.
Sterke Punten: Slimheid en zijn armen
Talenten: Stokvechten en hacken.
Hates: Kleine klootzakken die denken dat ze stoer zijn.
Love: Hacken

Afkomst

Geboorteplaats: Toronto, Canada
Familie: Peeta heeft nog familie, maar toen hij ontvoerd was door het centrum heeft hij hen de rug toe gekeerd.

Power


kracht: Gyrokinese
Wapen: Buisjes nitroglycerine (muwahaha(Doen KABOOM!(gaat 570 ml vloeistof over in 650 liter gassen, Nitroglycerine is een van de eerste krachtige springstoffen die werden ontwikkeld))), een stafzwaard
Vechtstijl: Hij gebruikt de buisjes nitroglycerine voor langeafstands aanvallen en zijn stafzwaard voor korte.

Uiterlijk

Lengte: 195*10^-2 m
Bouw van het lichaam: Lang, gespierd, maar dat is niet te zien, dun
Beschrijving haar: Blond, redelijk kort
Beschrijving Ogen: Blauw
Kledingstijl: Vaak kleur, maar niet té
Opvallend aan Uiterlijk: Heel lichtblauwe ogen (zoals ik heb Very Happy)

Eventueel Dier

Naam: Voltz
M/V: M
Soort: Poolvosje
Karakter: Voltz is ondeugend en altijd nieuwsgierig. Mensen kunnen altijd om hem lachen, maar af en toe haalt hij iets te erge streken uit.

Extra

Verleden: Peeta was als klein kind altijd al iemand die niet zijn ware kracht liet zien.
Extra: Je vind hem altijd met zijn iPod op…

Foto: Peeta Mellark T Tumblr_lj57btygc81qatzgco1_500
Peeta Mellark T Audition_for_new_Disney_movie_by_woxys
Peeta Mellark T Gale_s10


Laatst aangepast door Peeta op vr apr 08, 2011 8:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe
Level 2
Level 2
Phoebe


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 01-04-11
Leeftijd : 28

Peeta Mellark T Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peeta Mellark T   Peeta Mellark T Emptydo apr 07, 2011 4:48 pm

Oke, die wetenschappelijke notatie is dus een beetje raar. Het is niet eens de wetenschappelijke notatie. Je zou dan 1,9*10^2 cm moeten doen (Ik hoop nu met heel mijn hart dat dat klopt.)maar goed, als jij er een rekensommetje van wilt maken dan mag dat van mij Smile

En kun je voor de mensen die niet alle reacties van alle stoffen uit hun hoofd weten even beschrijven wat er precies gebeurt met die buisjes nitroglycerine?

Heb je deze lijst tijdens natuur of scheikunde gemaakt? xD

Maar goed, verder goedgekeurd Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Peeta
Level 1
Level 1
Peeta


Aantal berichten : 52
Registratiedatum : 05-04-11
Leeftijd : 28

Peeta Mellark T Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peeta Mellark T   Peeta Mellark T Emptydo apr 07, 2011 8:17 pm

Ja, jouwe is goed, maar de mijne is ook goed (:< En ik heb hem tijdens thuis zitten gemaakt, en dat over nitroglycerine staat erbij. Wil je ook nog een reactievergelijking of mag dat wegblijven?
Klik hier
Terug naar boven Ga naar beneden
Anaïs
Level 1
Level 1
Anaïs


Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 07-04-11

Peeta Mellark T Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peeta Mellark T   Peeta Mellark T Emptyvr apr 08, 2011 2:51 pm

Nou, dat hoeft niet perse. Aan de volumeverandering kan ik wel genoeg afleiden, dank u zeer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Peeta Mellark T Empty
BerichtOnderwerp: Re: Peeta Mellark T   Peeta Mellark T Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Peeta Mellark T
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escape :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: