Escape
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Linkpartners
Het vakantiehuis van Sarah-Spanje de kust. 93155956 linkpartner worden? stuur een PB naar Admin, Phoebe of Jean-Ann.

 

 Het vakantiehuis van Sarah-Spanje de kust.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Het vakantiehuis van Sarah-Spanje de kust. Empty
BerichtOnderwerp: Het vakantiehuis van Sarah-Spanje de kust.   Het vakantiehuis van Sarah-Spanje de kust. Emptyma apr 04, 2011 7:56 pm

Dit is een groot wit huis dat op de rand van het strand ligt. Het kijkt uit over zee en staat op een paar hoge palen zodat als het vloed is het huis niet overstroomd. Als je binnen komt sta je in een ruime hal. Verder is er op de beneden verdieping een w.c. en de rest is helemaal open. Er is een grote keuken met kookeiland al wordt deze niet vaak gebruikt. Verder is het luxe ingericht en de wand die aan de zeekant staat is helemaal gemaakt van glas zodat je over het water uit kan kijken.
Boven zijn 4 ruime slaapkamers en twee grote badkamers. Alles is luxe ingericht en met de duurste meubelen van al over the world. Verder heeft elke slaapkamer ook nog een inloopkast.
De tuin bestaat eigenlijk simpel weg uit een soort van veranda die over het strand uitkijkt. Deze loopt eigenlijk om het hele huis heen maar is aan een zijde breder zodat je daar kan zitten. Verder wordt het strand en de zee ook als haar tuin beschouwd door Sarah.

Regels:
Niet vechten in het huis alleen op het strand.
Niet teveel mensen Sarah houd graag in het oog wie er allemaal door haar huis lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het vakantiehuis van Sarah-Spanje de kust.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sarah April Lune Love
» Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escape :: Het RPG :: Europa-
Ga naar: