Escape
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Linkpartners
Madison Alleine Woodings 93155956 linkpartner worden? stuur een PB naar Admin, Phoebe of Jean-Ann.

 

 Madison Alleine Woodings

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Madison
Level 1
Level 1
Madison


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 03-04-11

Madison Alleine Woodings Empty
BerichtOnderwerp: Madison Alleine Woodings   Madison Alleine Woodings Emptyzo apr 03, 2011 3:18 pm

Ik had net een heel goed poppetje en toen klikte ik op een verkeerd knopje en poef hij was weg. Crying or Very sad

Naam: Madison Alleine Woodings
Roepnaam en/of Bijnaam: Alleine, ze wilt geen Madison genoemd worden en bijna niemand weet dat ze Madison eigenlijk heet.
Leeftijd: 20
Verjaardag: 7 juli
M/V: Vrouwelijk
Geloof en/of Tradities: Ze gelooft alleen in leven na de dood.
Ben je een Tracker of een Ontsnapte?: Tracker

Innerlijk

Karakter: Alleine praat haast niet, ze trekt alleen haar mond open wanneer het echt nodig en is en zelfs dan is ze bot en kortaf. Meestal merk je niet echt dat ze er is behalve als ze aandacht wilt of als ze je nodig heeft voor iets, ze zal je alleen maar aanspreken als ze iets van je wilt want daar geeft ze alleen maar om, haar eigen belang. Doet ze iets aardigs voor je dan weet je dat je nuttig bent voor haar want ze zal nooit maar dan ook nooit spontaan iets aardigs doen voor een mede mens. Toch als je tot haar door kan dringen is ze een heel lief en onzeker meisje. Ze is dan zelfs verlegen en durft niet veel. Maar dat is alleen wanneer je het voor elkaar krijgt om tot haar door te dringen en haar muur langzaam af te breken. Haar vertrouwen is iets wat je nooit zal moeten doen want wanneer ze de kans krijgt steekt ze je in je rug. Daarom was het eerst ook onzeker of ze echt een Tracker moest worden want ze is sluw en ze kon zo proberen weg te komen. Maar gek genoeg zou ze het niet doen omdat ze dan niet weet wat ze moest doen, ze kon niet zonder twee dingen De stof en mensen hun angst en pijn. Daarom werd ze Tracker, de pijn en angst van andere gaf haar zelfvertrouwen en zonder dat zou ze waarschijnlijk niet meer bestaan. Ze is erg goed in bazig zijn en daardoor is ze erg goed in leiding geven. Gek genoeg wilt ze dan maar al te graag haar mond open trekken.
Relaties: Eigenlijk heeft ze het niet op jongens maar wanneer ze verliefd is dan is ze het ook echt goed. Niet dat ze het vaker dan één keer is geweest en toen bedroog die jongen haar dus ze staat nergens meer open voor.
Zwakke punten: Ze is erg slecht in vechten met haar handen want ze kan gewoon geen kracht zetten met haar handen. Ook stort ze in wanneer je het over haar familie begint te hebben.
Sterke Punten: Ze is erg goed in mensen ompraten wanneer ze besluit haar mond open te trekken en ze is redelijk lenig.
Talenten: Ze is erg goed in tekenen en haar geheugen is opzich ook wel goed alleen dan is het zo dat ze zich alleen de dingen die ze wilt herinneren goed in detail kan herinneren.
Hates: Ze heeft aan best veel dingen een hekel maar wat ze echt haat zijn er maar drie; Jongens, mensen die niet naar haar luisteren en alles dat vrouwelijk is. Dat komt omdat ze doordat ze nooit echt gehoord heeft dat ze mooi was en dan ga je ook echt denken dat je niet mooi bent en dus ook geen meisjes dingen doen want het heeft toch geen zin. Dit zou kunnen veranderen door iemand die tot haar doordringt en haar laat zien dat ze wel mooi kan zijn.
Love: Echt een verslaving van haar is drop, roken en tekenen. Dat zijn toch wel dingen die ze haast iedere dag wel doet of eet.

Afkomst

Geboorteplaats: Ze komt uit Engeland en om precies te zijn uit Londen. Haar huisje was een echt krot.
Familie: Ze had een broertje en moeder maar ze weet niet of dat nog steeds is en wilt ook niet gaan kijken bang om iets aan te treffen dat ze niet wilde aantreffen.

Power

kracht: Chronokinese
Wapen: Ze heeft standaard een dolk in haar riem zitten maar kan daar niet heel erg mee overweg.
Vechtstijl: Ze is niet heel geweldig in vechten maar moet het vooral van haar benen hebben want die kleine beentjes van haar kunnen heel erg veel kracht zetten.

Uiterlijk

Lengte: Ze is redelijk klein zo'n 1.58 maar ze vind het niet erg.
Bouw van het lichaam: Ze is erg lenig maar haar schouders zijn erg breed vergeleken met de rest van haar lichaam.
Beschrijving haar: Haar haren zitten meestal in een staart maar soms is het ook gewoon los. Haar haren hebben een rare paarse gloed en op sommige plekken zijn ze gewoon wit. Dat komt omdat ze haar haren al verfde vanaf het moment dat ze geld ervoor had. Ze weet haar eigen haar kleur niet eens meer omdat ze het zo vaak veranderde.
Beschrijving Ogen: Sommige zeggen dat ze gewoon donkerbruin zijn andere zeggen dat ze donker grijs zijn en neigen naar de groene kant maar eigenlijk weet Alleine het niet want ze kijkt nooit in de spiegel. Bang voor het meisje dat ze is geworden.
Kledingstijl: Ze draagt altijd hetzelfde motorjack en eigenlijk nooit kleur of jurken of rokken. Ze haat alles dat vrouwelijk is zie HATES.
Opvallend aan Uiterlijk: Ze heeft twee tattoo's en van alle twee heb ik een plaatje gevonden dus zie plaatjes xD


Extra

Verleden: Voor haar was het opgroeien zonder vader en daardoor heeft ze een hekel gekregen aan iedere jongen, ze weet dat het niet hun schuld is maar ze heeft het idee dat iedere jongen hetzelfde is en alleen maar bestaat om haar pijn te doen. Ze kon niet naar de middelbare gaan omdat ze thuis in geld nood zaten dus is ze gaan werken omdat haar moeder eigenlijk alleen maar bij de eerste de beste man in bed lag en zich daar helemaal dronken zoop. Daarna wanneer ze thuis was sloot ze zichzelf op in haar kamer en daardoor moest Alleine op haar kleine broertje passen en hem opvoeden. Dat koste veel energie en dat is ook echt de rede waarom ze niet veel zegt. Ze heeft van huis uit gewoon nooit mee gekregen dat het vriendelijk is om te praten want haar moeder praatte niet tegen haar en het broertje op een gegeven moment ook niet. Ian zo heet haar broertje was een apart kind, hij was vreselijk gewelddadig en wilde alleen maar zijn zin krijgen. Toch hield Alleine wel van hem en denkt soms nog met pijn in haar hart terug aan haar broertje.
Extra: Niet dat ik weet.

Foto:
Madison Alleine Woodings Mkvtza
Madison Alleine Woodings 24fmxc6
Madison Alleine Woodings 118zl0w

Terug naar boven Ga naar beneden
Jean-Ann.
Level 2
Level 2
Jean-Ann.


Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 03-04-11

Madison Alleine Woodings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Madison Alleine Woodings   Madison Alleine Woodings Emptyzo apr 03, 2011 4:02 pm

ze is toch nog goed gelukt,

goedgekeurd!


een tipje, plak de lijst in Word, dan hoef je ook niet bang te zijn het kwijt te raken Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Madison
Level 1
Level 1
Madison


Aantal berichten : 37
Registratiedatum : 03-04-11

Madison Alleine Woodings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Madison Alleine Woodings   Madison Alleine Woodings Emptyzo apr 03, 2011 4:06 pm

Normaal doe ik dat ook wel maar ik was nog niet klaar met mijn poppetje en toen deed me toetsen bord vaag dus ik sloeg erop en toen was opeens de hele internet pagina weg en kon ik opnieuw beginnen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Madison Alleine Woodings Empty
BerichtOnderwerp: Re: Madison Alleine Woodings   Madison Alleine Woodings Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Madison Alleine Woodings
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escape :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: