Escape
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Linkpartners
Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 93155956 linkpartner worden? stuur een PB naar Admin, Phoebe of Jean-Ann.

 

 Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jake
Level 2
Level 2
Jake


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 27

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyzo apr 10, 2011 9:20 pm

Jake zuchtte "Het grootste deel van de knappe koppen aan onze kant doet zijn best, ieder op zijn eigen manier. Maar ik denk dat het nog heel lang gaat duren tot we de stof zelf bereiken" hij zuchtte en vistte een spuit met een opvallende blauwe vloeistof uit zijn krat met spullen en spoot eht in zijn arm. "Dit is mijn eigen samenstelling die ik aan het testen ben, het gaat aleen gepaard emt een klote hoofdpijn"
Terug naar boven Ga naar beneden
Malaya
Level 2
Level 2
Malaya


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 03-04-11

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyzo apr 10, 2011 9:27 pm

Malaya knikte, dat had hij gezegd. "Wat is dan precies het verschil met de oude variant." Ze haalde een van haar eigen spuiten te voorschijn. Ze glimlachte licht. "Blauw is beter dan bruin." Ze vond de bruine kleur nog steeds vies. Alsof je modder in je aderen spoot. Dat vond ze nog steeds wennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Level 2
Level 2
Jake


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 27

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyzo apr 10, 2011 9:43 pm

Jake glimalchte "De verhoudingen stoffen. Voor alle andere werkingen ben ik aan het testen, al is de koppijn die je na een paar dagen krijgt heel erg irritant" hij grijnsde "En ik heb de kleur veranderd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Malaya
Level 2
Level 2
Malaya


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 03-04-11

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyzo apr 10, 2011 9:48 pm

"Dus behalve de koppijn is er geen merkbaar verschil." Malaya keek Jake vragend en een beetje teleurgesteld aan. Anders was ze graag overgestapt op de blauwe variant. Niet alleen om de kleur. Oké, het was vervelend maar wel aan te wennen en ze mocht niet klagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Level 2
Level 2
Jake


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 27

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyzo apr 10, 2011 9:51 pm

Jake haalde zijn schouders op "Ik heb nog geen flauw idee. Ik test deze variant pas een week. HEt kan dat ik het misschien iets langen volhoud zonder stof, of misschien korter. It''s all a matter of luck"
Terug naar boven Ga naar beneden
Malaya
Level 2
Level 2
Malaya


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 03-04-11

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyzo apr 10, 2011 9:59 pm

Malaya knikte. "In ieder geval heeft het een betere kleur." Ze glimlachte, niet echt vrolijk maar bedoeld om wat luchtigheid te creëren. Het gesprek had ineens een grijze kleur gekregen. Soms vergeleek ze dingen met kleuren om meer duidelijkheid voor zichzelf te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Level 2
Level 2
Jake


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 27

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyzo apr 10, 2011 10:07 pm

Jake zuchtte "Since the day they got an hold on me, everything has been a matter of luck. For all of us, especially the ones who have ascaped." hij zuchtte en liet tiga haar kop langs zijn wang strijken. Hij glimalchte naar Malaya "Now we can conclude we are lucky"
Terug naar boven Ga naar beneden
Malaya
Level 2
Level 2
Malaya


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 03-04-11

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyzo apr 10, 2011 10:10 pm

Malaya glimlachte, maar zonder vreugde. "Soms voel ik me echt gelukkig, omdat ik vrij ben en kan doen wat ik wil. Maar soms als de pijn opkomt betwijfel ik dat geluk." Ze aarzelde even. "Maar ik weet zeker dat ik nooit terug zou kunnen naar hoe het ooit was." Dat was dan niet omdat er Trackers waren en niet eens omdat haar ouders weg waren maar omdat ze veranderd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Level 2
Level 2
Jake


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 27

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyzo apr 10, 2011 10:31 pm

Jake knikte "Ik weet neit hoe het met jou zit, maar ik kijk ook anders naar 'normale mensen'" hij glimalchte "Er is een wereld die ze neit kennen. Die gepaard gaat met geweldige gaven" hij spreidde de vingers van zijn ene hand, wat resulteerde in kleine elektrische schokjes tussen zijn vingers die een prachtig blauw light gaven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malaya
Level 2
Level 2
Malaya


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 03-04-11

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyma apr 11, 2011 2:42 pm

Malaya knikte, ze zou best terug willen naar die onwetendheid. "Er zijn inderdaad voordelen." Ze liet een mist rond Jake opkomen. Er zouden drie mensen mee omgeven kunnen worden. De mist gebruikte ze het meest van haar gaven, het was heel handig om te gebruiken als je wilde vluchten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Level 2
Level 2
Jake


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 27

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyma apr 11, 2011 3:08 pm

Jake glimalchte "Heb jij wel eens getest tot hoever jouw krachten reiken? Ik niet echt namelijk" hij verzamelde elektrische energie in een handpalm "Ik raad je aan me neit aan te raken" zei hij kalm terwijl hij de elektriciteit-niveaus bleef opvoeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malaya
Level 2
Level 2
Malaya


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 03-04-11

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyma apr 11, 2011 3:24 pm

"Niet echt, ik gebruik het gewoon en hoop dat het genoeg is." Malaya glimlachte en hief de mist op zodat ze weer kon zien wat Jake deed. Instinctief schoof ze een stukje achteruit, het zag er angstaanjagend uit. "Mijn orkaantjes zijn ongeveer anderhalve meter hoog." Dit was niet zo heel groot vergeleken met wat je in de natuur tegenkwam, maar het was genoeg om iemand te laten stoppen met rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Level 2
Level 2
Jake


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 27

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyma apr 11, 2011 3:43 pm

Jake glimlachte "Ik ga nu voor eht eersyt teste hoever ik nu precies bliksem kan gooien, wish me luck" hij glimalchte en vond dat er genoeg elektriciteit verzameld was. hij keek rond en schoot op een rots op een afstand van ongeveer een meter of tien. Het schoot als een grote flitsw naar de rots. Even later, toen je weer kon zien wat daar was, was er een klein stukje uit de rots geslagen en was deze kant gewoon helemaal zwart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Malaya
Level 2
Level 2
Malaya


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 03-04-11

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptyma apr 11, 2011 4:35 pm

"Wow." Malaya keek met grote ogen naar de zwarte rots en daarna naar Jake. Ze hoefde er niet aan te twijfelen of die zelfde bliksemschicht haar zomaar zou kunnen roosteren. Ook was ze lang niet zo hard als die rots, er zou dus minder elektriciteit nodig zijn om haar te laten verbranden. "Nu durf ik nooit meer een elektrisch aparaat aan te raken." Ze glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Level 2
Level 2
Jake


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 27

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 2:49 pm

Jake glimalchte "Dank je, maar het moet voor deze kracht wel opladen. De normale snelle schok is genoeg om een lamp te laten crashen, of een mens bewusteloos te maken. Tenzij bij de nek. Als er te veel stroom op de zenuwen komt te stan denk ik dat je ook wel meet schade aanbrengt dan een knock out"
Terug naar boven Ga naar beneden
Malaya
Level 2
Level 2
Malaya


Aantal berichten : 206
Registratiedatum : 03-04-11

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 8:33 pm

Malaya stond nog steeds bewonderend te kijken, ondanks wat hij had gezegd. Ze betwijfelde of zij zo'n sterke kracht kon opbouwen, eigenlijk dacht ze van niet. "Mijn tornadootjes zijn niet zo krachtig." Het klonk een beetje spijtig. Ze was echt blij met haar kracht, maar ze kon toch niet ontkennen dat dit ook wel heel indrukwekkend was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake
Level 2
Level 2
Jake


Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 27

Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Emptydi apr 12, 2011 10:20 pm

Jake glimalchte "Jeah right. Ik kan iemand verdoven als ik mijn best doe en jij kan iemand de lucht in slingeren wat kan resulteren in een gebroken nek of rug." hij leek een tikje afwezig. Hij was nu ook maar half emt het gesprek bezig. Een ander deel van zijn bewustzijn was bezig met manieren om een elektrische schok van dit voltage dodelijk te maken
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika   Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Zuidelijkste Kust van Zuid Afrika
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het vakantiehuis van Sarah-Spanje de kust.
» Zuidelijkste punt van Chili-Begintopic Trackers.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escape :: Het RPG :: Afrika-
Ga naar: