Escape
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Linkpartners
Kate Sutton 93155956 linkpartner worden? stuur een PB naar Admin, Phoebe of Jean-Ann.

 

 Kate Sutton

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kate
Level 1
Level 1
Kate


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Onder je bed!

Kate Sutton Empty
BerichtOnderwerp: Kate Sutton   Kate Sutton Emptydi apr 05, 2011 3:24 pm

De Basis

Naam: Kate Sutton
Roepnaam en/of Bijnaam: Kate
Leeftijd: 19 jaar
Verjaardag: 7 oktober
M/V: V
Geloof en/of Tradities: Kate is Atheïstisch
Ben je een Tracker of een Ontsnapte?: Tracker

Innerlijk

Karakter: Kate is een zeer achterdochtig meisje. Ze neemt anderen niet snel in vertrouwen en houdt zich zo onzichtbaar mogelijk op de achtergrond om haar doel als Tracker te kunnen vervullen. Kate is hierdoor ook heel moeilijk als vriend of bondgenoot te bemachtigen. Dit meisje lijkt geen grote mond te hebben maar kan zich indien nodig príma verdedigen. Ze laat niet zomaar over zich heen lopen als het ten koste van haarzelf is en kent verder vrijwelg een angst. Ze gaat tot het uiterste om haar doelen te vervullen en is een bijtertje. Als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft en ze wil er écht voor gaan is er niets meer wat haar tegen kan houden. Ze vindt het niet erg om anderen die ze niet mag onnodig of nodig pijn te zien lijden, het doet haar niets. Ze kan er zelfs om lachen, ze put vaak genoeg plezier uit de pijn van anderen en is erg sluw wat dat betreft. En ze laat zich niet snel bedotten. Kortom, alles behalve emotioneel en naïef. Soms piekert ze wel eens ergens over maar ze is niet iemand die zich veel zorgen maakt. Ze geeft niet zo snel iets over haarzelf bloot maar heeft verder af en toe wel eens een vriendelijke of vrolijke bui waarin ze onbezonnen dingen doet.
Relaties: Kate is niet op zoek. Op dit moment is een relatie echt het láatste waar ze aan moet denken.
Zwakke punten: Je kan Kate heel erg kwetsen door een vriendschap te verbreken die toch al zo moeilijk te winnen is en je kan haar lichamelijk het meeste pijn doen door haar haar snelheid af te nemen waarop ze zo vertrouwt met bijvoorbeeld Gyrokinese. Ze is dan niet gelijk gewond maar wel het meest kwetsbaar. Ook heeft ze een kwetsbaar litteken over haar linkerschouder lopen.
Sterke Punten: Kate is heel tactisch en behendig. Ook op haar kracht kan ze vertrouwen maar ze is niet zo'n beer als anderen dus dit laat ze liever buiten wegen bij haar 'sterke punten'.
Talenten: Kate heeft een geweldig goede conditie, klimmen, rennen, sporten, daar is ze erg goed in. Ook is ze gek op dieren (als dit als een talent te beschouwen is).
Hates: Dierenbeulen, tegenwerkende Ontsnapten, verwaande mensen.
Love: Kate houdt van dieren en vindt het ook fijn om buiten te zijn.

Afkomst

Geboorteplaats: Kate leefde vroeger in een boerderij in Daon ~ Jakarta ~ Indonesië.
Familie: Onbekend

Power

kracht: Elektrokinese
Wapen: Ze heeft altijd een handgranaat bij zich, een vlijmscherp kort zwaard en ze legt altijd een voorraadje werpsterren of -messen aan omdat ze in de loop der tijd geleerd heeft hoe ze met precisie moet mikken. De handgranaat gebruikt ze nooit.
Vechtstijl: Kate is observerend in een gevecht waarin ze de zwakke punten van de tegenstander zoekt en op basis hiervan haar tactiek uitstippelt. Verder laat ze het meeste afhangen van haar snelheid.

Uiterlijk

Lengte: 1,72 meter
Bouw van het lichaam: Kate is erg slank maar niet op een slungelige manier. Ze is lenig en behendig en onder haar huid zitten een aantal niet te verwachten sterke spieren verborgen.
Beschrijving haar: Knalrood maar wel natuurlijk. Het hangt meestal los.
Beschrijving Ogen: Lichtgroen
Kledingstijl: Iets wat niet opvallend is en de aandacht niet te veel trekt zodat ze minder snel wordt opgemerk door Ontsnapten.
Opvallend aan Uiterlijk: Haar felrode haar waar sommige mensen erg jaloers op zijn.

Eventueel Dier

Naam: Calypso
M/V: M
Soort: Rat
Karakter: Calypso is een erg aahankelijke rat die zijn plaatsje op Kate's schouder nooit zal verlaten. Hij waarschuwt haar wanneer hij een teken opmerkt dat Kate niet opmerkt maar is verder niet van nut. Hij is heel erg lief, lui en een beetje een vreetzak, maar verder niet tot last. Kate is gek op hem. Calypso is erg hebberig en steelt en bedelt overal eten vandaan. Dat gaat hem aardig af, veel mensen die niet bang zijn voor ratten hebben een zwak voor zijn bedelkunsten.
Calypso is een donkerbruine rex rat met dumbo oren. Hij heeft een beetje een rond buikje en begint een beetje te dik te worden.
Spoiler:
Spoiler:

Extra

Verleden: Kate groeide op in een boerderij in Indonesië. Ze was een beetje eenzaam, zo ver afgeschermd van de buitenwereld maar had verder gewoon een gelukkige jeugd. Ze werd opgevoed door een onofficiele pleegmoeder die op zich wel aardig voor haar was - tenminste, dat dacht Kate - totdat ze haar uitleverde aan het lab voor een heleboel geld. Na haar behandeling in het lab is haar instelling en haar karakter behoorlijk veranderd.
Extra: :3

Foto:
Spoiler:
Spoiler:

Volgens mij is dit het wel :3


Laatst aangepast door Kate op di apr 05, 2011 4:19 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe
Level 2
Level 2
Phoebe


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 01-04-11
Leeftijd : 27

Kate Sutton Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kate Sutton   Kate Sutton Emptydi apr 05, 2011 3:34 pm

Bij je zwakke punten heb je staan dat ze op haar snelheid vertrouwt die ze gekregen heeft door Gyrokinese, maar bij jou krachten staat dat ze Elektrokinese heeft, zou je zit willen veranderen? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Level 1
Kate


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Onder je bed!

Kate Sutton Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kate Sutton   Kate Sutton Emptydi apr 05, 2011 3:46 pm

Citaat:
"...en je kan haar lichamelijk het meeste pijn doen door haar haar snelheid af te nemen waarop ze zo vertrouwt met bijvoorbeeld Gyrokinese."

Ik bedoel niet het komt door Gyrokinese maar dat je haar snelheid haar af kan nemen door Gyrokinese te gebruiken. Zal ik anders de volgorde van de zin even veranderen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe
Level 2
Level 2
Phoebe


Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 01-04-11
Leeftijd : 27

Kate Sutton Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kate Sutton   Kate Sutton Emptydi apr 05, 2011 3:50 pm

Kate schreef:
Citaat:
"...en je kan haar lichamelijk het meeste pijn doen door haar haar snelheid af te nemen waarop ze zo vertrouwt met bijvoorbeeld Gyrokinese."

Ik bedoel niet het komt door Gyrokinese maar dat je haar snelheid haar af kan nemen door Gyrokinese te gebruiken. Zal ik anders de volgorde van de zin even veranderen?

Weetje, dat was best duidelijk. Sorry, ik ben soms zo in de war door de zinsopbouw van sommige mensen Embarassed (Waaronder die van mezelf en van mensen die de vertaalteksten van Latijn en Grieks verzinnen) Maar ik begrijp het, het is nu duidelijk, en als iemand twijfelt kan hij of zij gewoon hier kijken Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Kate
Level 1
Level 1
Kate


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-04-11
Leeftijd : 27
Woonplaats : Onder je bed!

Kate Sutton Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kate Sutton   Kate Sutton Emptydi apr 05, 2011 3:53 pm

Oké, nou ja, het spijt me van de verwarring. Dan ga ik nu lekker RPG'en ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kate Sutton Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kate Sutton   Kate Sutton Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kate Sutton
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escape :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: