Escape
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Linkpartners
Afgelegen eiland-Polynesië 93155956 linkpartner worden? stuur een PB naar Admin, Phoebe of Jean-Ann.

 

 Afgelegen eiland-Polynesië

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 3:18 pm

Wat veel mensen vergeten is dat, naast Australië en Nieuw-Zeeland, Oceanië nog ontelbaar kleine eilandjes bevat. Het zijn er miljoenen, verdeeld over een paar landen. Maar éénderde is bewoond, de rest is te klein of te afgelegen. Je hebt er weinig contact met de buitenwereld. Vooral op dit eiland, helemaal in het oosten van Polynesië, het meest oostelijke land in Oceanië. Het is niet klein, maar al helemaal niet groot. Het grootste deel is bedekt met jungle. De zee spoelt aan op de sneeuwwitte stranden. Dit is een plek waar de tijd heeft stilgestaan en de natuur nog nooit mensen heeft gezien. Oké, er leven geen dino's en mammoeten meer, maar jullie snappen wat ik bedoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 3:21 pm

Sarah zat aan de rand van een jungle op het kleine eilandje. Ze zat nog net op het strand en vol in de zon. Ze had alleen een wit hempje aan en een heel kort wit broekje. Er waaide een zacht verkoelend briesje maar het had voor Sarah niet uitgemaakt of die er was of niet. Ze had haar hoofd in haar nek liggen en haar gezicht naar de verwarmende zon gericht. Heerlijk vond ze die zon. Als ze goed haar best deed kon ze zich voorstellen hoe het in Spanje nu was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 3:26 pm

Mick, die de afgelopen nacht had gekampeerd in de jungle van het eiland, rende met zijn surfplank naar de zee. Hij sprong in het zoute water en wacht op de eerste de beste golf. Er waren genoeg golfjes en hij was binnen de kortste keren doorweekt. Teleurgesteld omdat er geen een hoog genoeg was, peddelde hij terug naar het strand, waar hij in het witte zand ging liggen en de zon extra op hem liet schijnen. Hij wilde weer wat bruiner worden, hij vond zichzelf te bleek. En z'n haar moest ook weer blonder, maar dat ging gelukkig heel snel bij hem. Het maakte hem niet uit of anderen zouden walgen van zijn ijdelheid, zo was hij. Maar toch bracht hij zijn leven door in de wildernis, alleen in een lendendoek. Dus wat was er ijdel aan hem?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 3:32 pm

Sarah opende even haar ogen en keek over het strand heen. Ze zag dat er een jongen was komen te liggen. Ze schoof stilletjes een beetje de bosjes in zodat hij haar niet zou zien. Het was nou niet echt een gebruikelijke plek voor mensen. Ze had eigenlijk gedacht dat het eiland onbewoond was geweest, niet dat ze iets tegen gezeldschap had. Maar wel als ze niet wist of ze degene kon vertrouwen. Ze probeerde te kijken of ze de jongen herkende maar hij was te ver weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 3:36 pm

Mick vond het heerlijk in de zon. Het was warm, licht, je kreeg er een leuk kleurtje van en allemaal van dat soort dingen. Hij speelde met zijn tenen met het zand, dat ook heerlijk warm en zacht aanvoelde. Hij dacht even aan de nacht, die hij had doorgebracht in een hangmat van palmbladeren. Zand lag lekkerder, maar hij ging niet 's nachts met een kampvuur op een strand zitten. Je wist nooit wat er langs kon komen. Hij opende zijn ogen en draaide op zijn buik. Hij speurde de bosrand af, maar zag niets verdachts. Dat was ook bijna niet mogelijk op dit eiland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 3:38 pm

Sarah ging even met haar hand door haar vuur rode haar. Toen pas bedacht ze zich dat dit waarschijnlijk vanaf het strand goed te zien was. Alsof ze een paar rode pijlen boven haar hoofd had zweven. Ze probeerde stilletjes te blijven zitten en hoopte maar dat de jongen het niet had gezien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 3:43 pm

Mick kroop verder het strand op, want het water begon aan zijn voeten te likken. Hij zag iets wits tussen de bomen en stond maar helemaal op, om er naar toe te lopen. Het bleek een meisje te zijn. "Waarom ligt mijn boog nou nog in het kamp," zuchtte hij tegen zichzelf. Hij staarde het meisje aan, zonder de zin om iets te zeggen. Hij streek zijn lendendoek goed, zodat hij niet per ongeluk scheef zou gaan zitten. Dan zou hij zich dood schamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 3:58 pm

'Shit.' vloekte Sarah zacht. Ze stond op. Ze keek snel naar de jongen maar ze kende hem niet zover ze wist. Ze wist niet wat ze moest doen. Haar hand lag al op haar kleine zwaard en ze kon hem zo grijpen. Op dit soort plekken droeg ze hem altijd makkelijk grijpbaar bij haar omdat ze wist dat ze hem hier nog wel eens nodig had kunnen hebben. Ze wist niet wat ze moest doen. Aanvallen of wachten of juist gaan rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 4:01 pm

Mick boog een zonnestraal af, zodat hij op het meisje scheen. "Wat moet een ander mens hier nou?" vroeg hij verbaasd. Hij was niet bang zijn krachten te gebruiken. Hij zou snel genoeg bij zijn kamp zijn om zijn pijlen en boog te pakken. Misschien was het een tracker die hem op het spoor was, misschien gewoon een zonderlinge ziel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 4:09 pm

Sarah knipperde even met haar ogen tegen het licht en besefte toen dat een normaal mens dat niet kon. 'Hetzelfde als jij denk ik.' zei ze met een kleine glimlach. Ze had haar hand iets geheven zodat de zonnestraal niet in haar oog zou schijnen. 'Zou je dat misschien even weg willen halen. Het is nogal vervelend weetje.' zei ze met een klein grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 4:13 pm

Mick deed niks. "Tracker of ontsnapte?" vroeg hij alleen maar, zonder zijn blik van het meisje af te halen. Hij was niet van plan de lichtbundel los te laten tot ze iets zei, want het kon nog alle kanten op gaan. Daarom moest je zorgen dat je zo'n situatie in de hand houdt, anders kan het slecht voor je uitpakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 4:16 pm

Sarah haalde haar schouders op toen de straal licht op haar gericht bleef. Snel zetten ze een paar stappen opzij. Ze gebruikte haar kracht hiervoor zodat het sneller ging. 'Hetzelfde kan ik aan jou vragen.' zei ze tegen hem. Ze wist niet zeker of hij een ontsnapte of een tracker was maar ze dacht niet dat hij een tracker was omdat die vast wel wisten hoe iedereen er ongeveer uitzagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 4:20 pm

"Dat lijkt me duidelijk," zei Mick. "Een tijger vraagt toch ook niet aan een tijger of hij een tijger is?" Dus waarom zou een Tracker vragen of zij een Tracker was? Die kenden elkaar natuurlijk allemaal. Dat vond hij zelf natuurlijk wel irritant, want ze konden gemakkelijk informatie doorspelen. Al was het maar nutteloze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 4:24 pm

'Als dat je theorie is weet je het zelf ook wel.' zei ze. Zij had immers ook aan hem gevraagd of hij een tracker of ontsnapte was. Eigenlijk was het best dom ben hen dat ze de andere helemaal niet goed kende. Zo was het ieder voor zich wat alleen maar lastig was. Zo wisten ze nooit precies wat er met de anderen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 4:27 pm

"Maar jij hebt mij niks gevraagd," wees Mick haar terecht. (Nee, echt, ze heeft het nooit gevraagd) "Maar het antwoord is voor mij nu zo duidelijk als een ster in de nacht." Hij glimlachte en boog de zonnestraal af in zijn gewoon vorm. Hij glimlachte en liep terug naar het strand, waar hij weer ging liggen. Kust veilig, dacht hij tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 4:34 pm

'Puntje voor jou.' zei Sarah rustig omdat ze ook wel begreep dat hij heus wel snapte wat ze bedoelde. Ze voelde zich opgelucht dat het allemaal goed was. Ze liep achter hem aan en ging naast hem op het strand liggen, eigenlijk half zitten. 'Waarom ben je eigenlijk hier?' vroeg ze toen. Zij was hier gewoon als tussenstop zoals zo vaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 4:37 pm

"Ik reis rond tussen verschillende verlaten gebieden," legde hij uit vanaf zijn ligplek in het zand. "En zo'n eiland is de perfecte plek. Hier zou je tenminste helemaal alleen moeten zijn." Hij keek het meisje even aan. "Maar het grootste deel van de tijd zit ik ergens in een jungle."
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 4:44 pm

Sarah rilde eventjes. Dat zou ze echt niet kunnen alhoewel het misschien wel beter was. Zelf probeerde ze zoveel mogelijk naar haar huis in Spanje te gaan al moest ze af en toe reizen zodat ze niet zou opvallen. 'Totaal anders dan mij.' zei ze rustig en zacht. Meer tegen haarzelf dan tegen de jogenn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydi apr 05, 2011 4:57 pm

"Dan ik," verbeterde Mick haar. "Tja, daar zou je iets aan moeten doen." Hij glimlachte en draaide weer op zijn buik. Hij werd op deze manier mooi egaal bruin. tenminste, dat hoopte hij te bereiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptywo apr 06, 2011 8:04 am

Sarah rolde even met haar ogen om zijn verbetering. Ze was nooit goed geweest in taal en dat had de mutatie niets veranderd helaas. 'Waarom zou ik dat moeten veranderen?' vroeg ze rustig. Ze wist toch als dat ze daar niet veel aan kon veranderen. Zo was ze nu eenmaal en het was lastig als dat ineens anders zou moeten voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptywo apr 06, 2011 10:04 am

"Tja, ik heb voordeel aan het leven in de wildernis," legde hij uit. "Je komt nauwelijks mensen en zo tegen, dus ook kleinere kans dat je een Tracker vindt." Hij glimlachte, het was echt heel handig als je het hem vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptywo apr 06, 2011 3:59 pm

'Ik denk dat ik toch niet zonder de luxe van de beschaafde wereld kan.' zei ze met een scheve glimlach. Ze was nu eenmaal gewend aan die luxe en daar kon ze weinig aan doen. En bovendien vond ze het zonde van het geld om in de wildernis te gaan leven. Dan miste ze zoveel. Ze had waarschijnlijk toch niet lang meer te leven dus wat maakte het dan uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydo apr 07, 2011 10:42 am

"Tss," deed Mick spottend. "Dat vind ik best slecht. Je bent een gemuteerde, je kan in Siberië overleven in alleen een lendendoek, zolang je maar een vuurtje hebt." Hij glimlachte, want dat had hij zelf gedaan. Hij was dan wel erg geoefend in al die mutaties, maar het leek hem dat de rest dat ook kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Level 1
Level 1
Sarah


Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Ergens in het heelal..

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydo apr 07, 2011 11:05 am

'Heey ik heb niet gevraagd om gemuteerd te worden. Ik wil gewoon mijn leven leiden zoals ik dat deed. En dat gaat door die mutatie echt niet veranderen.' zei ze rustig tegen hem. Op een of andere manier wilde ze het hem uitleggen al wist ze zelf ook nie thelemaal wat ze zo belangrijk vond om haar normale leven verder voor te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mick
Level 2
Level 2
Mick


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Emptydo apr 07, 2011 3:59 pm

"Helaas is het dat al," zuchtte Mick. "Je bent kogelbestendig, overleeft extreme omstandigheden en je wordt achtervolgd door een groep mensen die je weer in het laboratorium wil hebben." Terwijl hij praatte, keek hij naar een kolibrie aan de rand van de jungle. Hij wilde net zijn als die kolibrie, zonder zorgen. Maar dat ging helaas niet meer. Hij haalde zijn schouders op en zuchtte diep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afgelegen eiland-Polynesië Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afgelegen eiland-Polynesië   Afgelegen eiland-Polynesië Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afgelegen eiland-Polynesië
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hwaii-Grootste Eiland-Grote Oceaan.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escape :: Het RPG :: Oceanië-
Ga naar: