IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Linkpartners
linkpartner worden? stuur een PB naar Admin, Phoebe of Jean-Ann.

Deel | 

De Taiga-Noord-Rusland

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jake
Level 2
Level 2

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 3:41 pm

Tiga kronkelden van Jkes armen en schouders af en ging de boom in waar ze zich in de takken boven Mick drappeerde. Toen moest Jake wel volgen. Hij zuchtte en klom, met wat moeste, de boom in, Toch zat hij even later naast Mick. Joey was ook gevolgd en Sera zat nog in zijn jaszak. "Om terug te komen op mijn brazeliaanse afkomst, als je je hele leven amper buiten komt, en je ouders er blijkbaar neit vandaan kwamen, en je daarna naar antartica word vervoerd dan krijg je inderdaad weinig brazeliaans "
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mick
Level 2
Level 2

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 02-04-11

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 3:50 pm

"Tja, dat klopt," zei Mick en hij ging zo zitten dat hij met zijn rug tegen die van Jake kon leunen. "Daar heb je toch geen probleem mee? Het is zeg maar het enige waar ik gemakkelijk tegen kan zitten." De stam was inderdaad te ver weg van het nest om tegen te zitten. "Maar waarom zou je eigenlijk nooit buiten komen? Ik vond het altijd heerlijk, vooral als ik kon surfen op de golfen of in het bos op zoek kon naar varaan en koala's." Hij lachte en keek naar beneden, waar nog duidelijk zijn sporen lagen. Hij pakte zijn pijl en boog, zocht zijn touw in de pijlenkoker, knoopte die vast aan zijn pijl en schoot in het schaap. Hij takelde het vlees voorzichtig omhoog en hing het aan een tak. "Ik wil niet dat de wolven en lynxen op de geur af komen," legde hij uit aan Jake.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jake
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 3:53 pm

Jake knikte, als andwoord op de survival hints "Ik zat nogal vast in een weeshuis" zei hij iets zachter "Dus iedere kleine kans op educatie greep ik aan, wat inhield dat ik de hele dag alles las wat ik te pakken kon krijgen, we mochten toch neit naar buiten." hij zuchtte. Joey lag inmiddels half op beide schoten. de slang voelde neit eens koud aan.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mick
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 3:58 pm

"Ai, ik haat weeshuizen," zei Mick. "Maar ja, bij je ouders is het ook niet altijd even fijn. Weet je hoe ze mij in volledige lengte genoemd hebben? Mick Mike Marc. Hoezo levenloos. Mijn vroegere vrienden noemden me vaak bij één van de andere twee namen. Of gewoon Triple M. Maar zo leuk is het niet om zo'n naam te hebben, al kan ik wel drie identiteiten aannemen zonder een naam te hoeven verzinnen." Hij lachte. "Dus kies maar, wat vind je het best klinken: Mick, Mike of Marc?" Terwijl hij met zijn rug bleef leunen tegen die van Jake, draaide hij zijn hoofd zo dat hij zijn silhouet zag af tekenen tegen de laatste stralen van de ondergaande zon.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jake
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 4:03 pm

Jake lachtte "Ik ga voor Mike." hij zuchtte "En ik vind eht rot dat ze me neit een week of die later weg hadden kunnen halen daar, dan had ik mijn VWO op mijn 14e gehaald en dat zou best vet staan" hij lachtte.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mick
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 4:11 pm

"Ja, inderdaad," beaamde Mick. "Zelf ben ik ook niet dom, maar dat zou ik nooit gehaald hebben. Ik ben tot drie VWO gekomen, toen was ik weg. Ik zou nu in mijn eindexamen jaar zitten, maar het is niet veilig meer om een andere school op te zoeken en daar les te gaan volgen. Ik kan het sowieso al niet betalen, net als normale kleren die ze daar waarschijnlijk wel willen hebben." Hij lachte en plukte aan zijn doek. "Ik wil het ook niet meer. Net als die kleren, die verscheuren toch binnen de kortste keren als ik weer in het wild rondloop. Wist je dat je met zo'n doek van dierenhuid zo'n beetje alles kunt bereiken. 's Nachts functioneren ze in koude gebieden als schoenen, anders steken die onder je deken uit en vriezen ze eraf." Hij lachte. "Het is me één keer bijna overkomen en nu let ik er gewoon op."
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jake
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 7:36 pm

Jake knikte aleenmaar. Voor de verandering kroop Sera uit zijn jaszak en kroop naar micks hand. Ze ging rustig als een armband om zijn pols liggen en bleef zo doodstil liggen emt gesloten oogjes. Jake glimlachte vertederd "Ik vind Sera toch wel de schattigste"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mick
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 7:46 pm

"Dat snap ik," zei Mick. "Ze heeft de leukste kleuren, is het rustigst en lijkt mij het tamst. Ze zit zo'n beetje alleen maar in je zak en is niet verdedigend geweest toen ze me zag, in tegenstelling tot de andere twee." Hij sloeg een rode mier van zijn been en keek het diertje na, terwijl het naar beneden viel. "Maar de andere twee lijken me handiger, omdat ze drukker zijn." In zijn wereld was druk goed, want daar bereikte je het meeste mee. Alleen de luiaard kon zich redden door rustig te zijn.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jake
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 7:54 pm

Jake lachtte "Mis. Ze is de rustigste, maar ook heel belangrijk. Ze verstopt zich vaak in mijn shirts, of zakken van zijn broek jas of labjas. Zodra iemand te dichtbij komt heeft die haar neit gezien en word gebeten. thuis zit ze graag op pleken als de suikerpot de diepvries de bestek la" hij lachtte "Maar ze is minder opvallend. dan de andere twee, daarom zou je haar neit verwachten"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mick
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 7:58 pm

"Ik zou ook wel zo'n beest willen hebben," zei Mick. "Maar dan moet het wel een pinguïn zijn. Pinguïns zijn coowl." Bij het laatste woord bewogen zijn benen omhoog en zag hij eruit als een grote baby. "Je bent in elk geval nooit alleen. Tenminste, ik verwacht dat jij dat nooit bent." Hij keek naar de lucht die nu echt donker begon te worden. "Ik moet wel wennen aan het idee dat het pas vijf uur is, maar de zon is hier natuurlijk maar kort." Hij lachte en ging liggen in zijn nest. De hemel boven hem spleet open zodat hij naar de sterren kon kijken. "Met de sterren ben je eigenlijk ook nooit alleen," zei hij.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jake
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 8:04 pm

Jake knikte "Ik ben inderdaad nooit aleen, al zijn penguins minder handig, want die kunnen niet wurgen en vergirfigen" hij grijnsde. Hij streek de voor zijn neus bungelende kop van tiga. "Maar de sterren vind ik neit echt gezelschap. ze zijn nog verder weg dan al het menselijk gezelschap en aleen brandende gasbollen" echt zo'n jake opmerking.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mick
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 8:13 pm

"Boor mijn geluk de grond maar in," zei Mick quasi-beledigd. Hij ging overeind zitten en duwde Jake op zijn rug in het nest. "Kijk en leer over het gezelschap van de sterren." Hij ging naast hem liggen en keek met een dromerige blik naar de lichtgevende gasbollen boven hen. Hij glimlachte. "Het zijn net miljoenen lichtjes van miljoenen mensen. Dat zorgt voor het gezelschap." Hij zag meer sterren dan een normaal mens, dat had hij gemerkt. Misschien kwam het door de mutaties. Toen hij over de mutaties nadacht, dacht hij dat hij er een bondgenoot in had gevonden. Twee jongens, aangetast door mutaties, die zich samen konden verzetten tegen vervolgers. Maar Jake moest verder met zijn Stof gedoe.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jake
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   di apr 05, 2011 8:30 pm

jeah. jakes stof gedoe rockt ^^

Jake keek naar de sterren. Hij herkende de sterrenbeelden die hij in zijn kop had geplant om zich te kunnen oriënteren als hij verdwaald was. Hij herkenden de verschillende kleuren die duiden op de samenstelling van de brandende bol gas, maar hij zag niet wat Mick leek te zien. Hij schudde zijn hoofd "Sorry, ik zie het echt niet. ik zie de sterrebeelden niet meer"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mick
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   wo apr 06, 2011 10:14 am

"Je moet echt meer tijd in de wildernis door gaan brengen," zei Mick eerlijk, maar ook een beetje beschuldigend. "Maar ja, jij hebt je huis, dus daar moet je straks maar naar toe gaan. Dan kan ik me voorbereiden op een nacht in de vrieskou van de Russische taiga." Hij glimlachte, eigenlijk vond hij het wel leuk. Hij zag alleen op tegen het samenbinden van zijn voeten in zijn doek, want hij vergat vaak dat hij dat deed en dan donderde hij uit de boom.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Jake
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   wo apr 06, 2011 1:31 pm

Jake glimalchte "Ik ga dan zo maar ja" hij glimlachtte en trok zacht aand e staart van Tiga "Ik ga nu dan wel" hij draaide zich om en sprong uti de boom. "Ik zie je nog wel Mick" hij zwaaide en begon te rennen, met een snelheid die aleen een gemuteerde of een topatleet kon halen, en hij was duidelijk de tweede niet.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Mick
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   do apr 07, 2011 10:26 am

"Tot morgen, zou ik zeggen," riep Mick hem nog na. Zelf sprong hij ook uit de boom en hij liet de open plek weer nonder sneeuwen, zodat er niets te zien was van dat hij hier lag. Hij klom terug naar zijn nest, knoopte zijn lendendoek rond zijn voeten en trok daarna de wol over zich heen. Hij keek nog even naar de sterren en viel toen snel in slaap.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De Taiga-Noord-Rusland   

Terug naar boven Go down

De Taiga-Noord-Rusland
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escape :: Het RPG :: Azië-
Ga naar: