IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Linkpartners
linkpartner worden? stuur een PB naar Admin, Phoebe of Jean-Ann.

Deel | 

Japan - Tokyo - de drukke straten.

Go down 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jake
Level 2
Level 2

Aantal berichten : 171
Registratiedatum : 03-04-11
Leeftijd : 21

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   vr apr 08, 2011 4:56 pm

Jake knikte "Si, Amiga" hij glimlachte en liep naar binnen en meteen de trap op. Daarna naar kamer 39. Hij viste de sleutel aan het keycord onder zijn shirt vandaan [inge: wtf bewaard hij allemaal onder zijn shirt O.o] hij opende de deur en liep naar binnen. Het zag er onbewoond uit, behalve de boa die op tafel lag te pitten en de cobra die zich over de lamp had gedrapeerd "De boa heet Tiga en de cobra heet Joey"
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Phoebe
Level 2
Level 2

Aantal berichten : 212
Registratiedatum : 01-04-11
Leeftijd : 22

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   vr apr 08, 2011 5:15 pm

Phoebe liep de kamer binnen en keek rustig rond. Het was niet erg groot of gezellig. De slangen voegden ook niet echt toe aan de sfeer. Haar kat scheerde langs haar benen, op de vlucht voor de reptielen die haar doods bang maakten. "Die komt wel terug." Zei Phoebe. "Ik denk dat ze een beetje schrok van je verzameling van kleine dieren etende reptielen." Ze keek Jake aan. Er liep een druppel bloed van haar arm af die op de grond drupte. "Oh, dammit." Zei Phoebe. Ze hield haar arm onhandig in de lucht. "Ik denk dat een paar pleisters wel handig zijn." Zei ze met een glimlachje.

Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   vr apr 08, 2011 7:58 pm

Jake knikte en liep naar de slaapkamer waar een aantal grote hutkoffers lagen. hij ritste er een open en haalde er een EHBO koffer uit. die knipte hij open en hij pakte dingen om haar arm wat op te lappen. hij liet haar op een stoel zitten en begon de wond te verzorgen. Het ging op een medisch-precieze manier. Tiga opende slaperig haar ogen en siste wat naar hen vanaf de tafel voor ze naar hem toe kronkelde en zich om zijn schouders wikkelde.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Phoebe
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   za apr 09, 2011 12:36 pm

Phoebe beet op haar tanden toen Jake met jodium aan de slag ging. Ze keek naar de wurgslang die om zijn schouders hing. "Ik neem aan dat Tiga je niet gaat wurgen?" Vroeg ze met een klein glimlachje. Ze keek naar de slang om zijn nek. Het was toch wel een mooi beest, ook al had het geen bont of schattige oogjes. Ze keek weer naar de handelingen van Jake, die opvallend precies en professioneel waren. Het bloeden was al voor een groot deel gestelpt.

Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   za apr 09, 2011 12:40 pm

Jake lachtte "Nee, dan had ze dat al eerder kunnen doen. Je weet dat sommige katten op de dekens van hun baasjes slapen, nou tiga doet dat ook. als het aan haar lag zou ze de hele dag gedrapeerd over mijn schouders doorbrengen" hij begon al zijn dingetjes in te pakken, nu phoebes arm klaar was.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Phoebe
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   za apr 09, 2011 1:05 pm

Phoebe keek naar haar met pleisters beplakte arm en glimlachte. "Bedankt." Zei ze. Op dit moment hoorde ze kleine pootjes aan de deur krabbelen. "Ik zei toch dat ze wel terug zou komen." Zei ze met een glimlachje. Ze liep naar de deur en deed hem open. Een zwart katje sprintte naar binnen en ging in een hoekje zitten. Ze keek met een oplettende blik naar de slangen. Als die haar baasje aan zouden raken, zou ze er bovenop springen en ze helemaal kapot krabben. Phoebe lachte om de houding van haar kat en pakte haar op. Ze aaide haar. "Rustig maar. Die slangen doen noch jou, noch mij helemaal niets." Zei ze terwijl het katje zich oprolde in haar schoot, maar toch oplettend naar Tiga bleef kijken.

Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   za apr 09, 2011 1:18 pm

Jake glimalchte "Ze doen inderdaad neits, zoalng je geen aanstalten maakt mij aan te vallen tenminste. Ze zijn volledig tammer dan tam, en genetisch gemanipuleerd" hij glimalchte "Al is het wel anders dan bij ons. ze hebben geen stof nodig en het enige verschil met normale expmplaren is dat ze temperatuur proof zijn. Ik heb het getest van -100 tot 100 graden en ten kapte tiga ermee omdat ze het saai begon te vinden. "
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Phoebe
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   za apr 09, 2011 1:32 pm

Phoebe grinnikte. "Slangen die je in de magnetron kan doen dus." Zei ze met een brede glimlach. Ze aaide haar kat nog steeds. "Deze hier begint al te miauwen om een verwarming als het nog niet eens vriest." Zei ze, glimlachend om het mager scharminkel van een kat. Die eigenlijk niet eens echt van haar was, maar haar meer stalkte omdat ze hem voerde. Ze was toch wel gewend geraakt aan het staartloze beest. Ze aaide zijn ienieminie pootjes en glimlachte. Het was geen perfecte raskat, maar wel de liefste die er was. Het beest miauwde klagelijk.

Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   za apr 09, 2011 1:37 pm

Jake lachtte "En nogal grappig. Tiga meestal op een tafel of op een bankl of bed te pitten. Joey speelt voor century guard of ligt in de buurt van tiga. En Sera is eht grappigst. Zij verstopt zich op de raarste plekken. vanochtend lag ze in de mini frige" hij lachtte en strreek tiga over haar kop
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Phoebe
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   ma apr 11, 2011 5:49 pm

Phoebe lachte. "Dus je hoeft ze niet een in de magnetron te doen. Dat doen ze ook zelf." Zei ze met een glimlach tegen Jake. "Ik vind ze eerlijk gezegd best wel gaaf." Zei ze tegen hem. Ze keek hem aan. "Ik bedoel, wie heeft er nou slangen? Dat is pas origineel. Niet dat wij niet al origineel genoeg zijn." Zei ze er met een glimlachje achteraan. Giant was op zijn rug gerold en Phoebe aaide zijn buikje.

Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   di apr 12, 2011 2:52 pm

Jake glimalchte "Ik dus" zei hij vrolijk. Sera maakte zich los uit de slangenkluwe en kronkelde naar giant. Ze bleef vragend op een afstandje van de kat stilstaan. Ze wilde wel spelen emt iets dat wat kleiner was, net als zijzelf.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Phoebe
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   di apr 12, 2011 7:50 pm

Phoebe grinnikte. Ze keek Jake aan. "Ja, ik had het al gemerkt." Zei ze met een glimlach. Giant keek Sera wantrouwend aan, maar deed uit nieuwsgierigheid toch een stapje naar haar toe. Ze stak haar pootje voorzichtig uit om het hoofd van de slang voorzichtig aan te raken. Het laatste moment bedacht ze zich en trok haar pootje snel terug. Phoebe grinnikte.

Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   di apr 12, 2011 10:09 pm

Nu was het Seras beurt om de dare-devil te zijn. Ze ging voorzichtig naar voten en likte met haar tong Giants neus. Het was een zacht tikje waarna ze gelijk achteruit deinsde. In angs voor dit monster.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Phoebe
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   wo apr 13, 2011 12:50 pm

Phoebe glimlachte om de spelende dieren. "Wat als wij nou wat sake gaan drinken, dan kunnen onze huisdieren rustig spelen." Zei ze met een glimlachje. Het was al een uur of acht en ze had wel zin in wat te drinken. Ze haalde haar handen door haar zwarte haar en glimlachte naar JAke.

Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   vr apr 15, 2011 9:08 pm

Jake glimalchte "Goed plan. Volgensmij kan ik wel een fles uit de minifrige vissen" hij glimalchte en liep naar de minifrige en deed de deur open. er kwam een wolke kou uit die hem even deed rillen en hij keek snel naar de vlessen en haalde er een fles sake uit.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Phoebe
Level 2
Level 2

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   za apr 16, 2011 7:25 pm

Phoebe keek rond en zocht naar twee borrelglaasjes. Toen ze deze gevonden had pakte ze de fles japanse drank van Jake over en schonk in beide van de glaasjes een schappelijke hoeveelheid saké. Ze gaf een van de twee aan Jake en zette de fles weer in de koelkast, om het koud te houden. Ze hief het kleine glaasje. "Proost." Zei ze resoluut.

BerichtOnderwerp: Re: Japan - Tokyo - de drukke straten.   

Terug naar boven Go down

Japan - Tokyo - de drukke straten.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escape :: Het RPG :: Azië-
Ga naar: