Escape
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Linkpartners
Basis kracht: Teleportatie 93155956 linkpartner worden? stuur een PB naar Admin, Phoebe of Jean-Ann.

 

 Basis kracht: Teleportatie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin.
Admin
Admin.


Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 31-03-11

Basis kracht: Teleportatie Empty
BerichtOnderwerp: Basis kracht: Teleportatie   Basis kracht: Teleportatie Emptyma apr 11, 2011 5:44 pm

Naast de gewone basis krachten en een van de krachten hieronder kan jouw personage over de wereld reizen door middel van teleportatie. Hieraan zijn echter een aantal regels verbonden waaraan je je moet houden:

-Je kunt alleen teleporteren als je niet aangevallen wordt. Dat heeft met de genen te maken. Die slaan extra aan als je aangevallen wordt en hebben dan niet genoeg energie meer om je ook nog te teleporteren.
-Teleporteren is niet erg precies. Je kunt beslissen in welke stad je terecht komt.
-Het teleportatieproces duurt ongeveer een minuut, de persoon die teleporteert mag deze minuut niet afgeleid worden.
-Gemuteerden kunnen van elkaar zien naar welk land ze teleporteren. Ze kunnen het teleporteren dus ook verhinderen door de teleporterende persoon af te leiden (Zie vorige stap)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://escape.actieforum.com
 
Basis kracht: Teleportatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Zachs basis in amerika

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Escape :: Informatie :: De Krachten-
Ga naar: